Blog

Kunskap och inspiration

Fredrik Andersson, Wonderwork.
Kreativitet

Ett "company of one" – vad är det, och vem är det bra för?

Publicerad:
2024-09-11 9:06
Att driva en kreativ byrå på egen hand kan vara både lockande och skrämmande. För mig innebär det en enorm frihet med stora möjligheter, men självklart är det också ett stort ansvar. Häng med så ska jag förklara varför jag trivs med det och vilka fördelar denna typ av byrå innebär för dig som kund.
En animation skapades som användes på scenen under Ateas VD, Linus Wallin, keynote under Atea Basecamp 2024. Detta är en dummy som användes i idéarbetet. Animationen baserades på infografiken som skapades till rapportens omslag.
Design

Så skapade vi Nordeuropas största CIO-rapport

Publicerad:
2024-09-05 12:10
2021 skapade Wonderwork, tillsammans med Atea, den första upplagan av Voister CIO Analytics. För varje år sedan dess har projektet växt och är nu Nordeuropas största CIO-rapport. Här berättar vi mer om projektet.
VSK Bandy (Västerås) gör entré under en slutspelsmatch.
Sport
Film

Drömprojekt för en idrottsälskare!

Publicerad:
2024-09-04 7:51
Bandyisarna börjar äntligen frysa på igen! Inför kommande säsongs sändningar av Elitserien i bandy har Wonderwork tillsammans med Bonnier News och Expressen tagit fram en trailer för att locka fler abonnenter till sändningarna.
Ulrika Nybäck, förbereder sig för en intervju.
Flow

Utveckla dina kreativa superkrafter

Publicerad:
2024-07-22 12:38
Vissa dagar löser vi alla uppgifter med en känsla av lätthet. Andra dagar är sega som sirap. Här får du veta vad som krävs för fler dagar med laserfokus och flow.
Web camera.
Kreativitet

Trött på onlinemöten? Så blir de roligare och mer effektiva

Publicerad:
2024-07-22 12:37
Vi får inte förlora vår energi och motivation nu, vad händer då med våra företag och verksamheter? Läs om våra erfarenheter av hur onlinemöten blir roligare, mer fokuserade och effektivare.
Så skapar du innehåll som din målgrupp slukar.
Storytelling

Så skapar du innehåll som din målgrupp slukar

Publicerad:
2024-07-22 12:35
Du kan glömma hjältens resa. Lägg däremot kraft på att få fram människans backstory; låt intervjupersonens drivkrafter, passion och vision glimta fram.

Erfarenhet och expertis

För mig är det allra viktigaste att du som kund känner dig trygg genom hela processen och är nöjd med bemötande, samarbete och leverans. Trovärdighet, transparens och högsta kvalitet är oerhört viktigt för mig och mitt nätverk. Dessutom är vi otroligt snabba och flexibla.

Ikonik Icon

20 års erfarenhet som designer och Art Director.

Ikonik Icon

Har arbetat med varumärken som Apple, Atea, Scania, Nordea etc.

Ikonik Icon

10 år i finansbranschen som affärsansvarig och säljare.

Genom att skicka din mejladress bekräftar du även att du accepterar våra villkor.
Tack! Ditt meddelande har skickats.
Oops! Något gick fel, försök gärna igen.
Fredrik Andersson, Wonderwork